§1
Wszystkie działania firmy Fizjo Coach zgodne są z założeniami Kodeksu Dobrych
Praktyk.
§2
Nadrzędnym celem firmy Fizjo Coach jest świadczenie usług szkoleniowych zgodnie
ze standardami zawartymi w Kodeksie Dobrych Praktyk, uwzględniając posiadane
uprawnienia
i doświadczenie wykładowców/instruktorów.
§3
Firma Fizjo Coach dokłada wszystkich starań, aby oferowane usługi były na
najwyższym poziomie
w zakresie merytorycznym jak i organizacyjnym.
§4
Firma Fizjo Coach umożliwia identyfikacje profilu firmy, udostępniając
publicznie informacje na temat prowadzonej działalności, obszarów działania i specjalizacji,
referencji własnych oraz danych osób realizujących usługę.
§5
Firma Fizjo Coach przedstawia oferty Klientom określając zakres, cele oraz cenę
świadczonych usług. Umowa na odległość precyzuje zasady i zakres obowiązków
pomiędzy firmą Fizjo Coach
a Klientem.
§6
Kadra realizująca usługi szkoleniowe dobierana jest na podstawie posiadanych specyficznych
kwalifikacji, wykształcenia i doświadczenia, aby jak najlepiej zrealizować
szkolenie dla Klientów.
§7
Kursy odbywają się zgodnie z przyjętym harmonogramem, a o komfort każdego z
Uczestników dba opiekun szkolenia lub osoba delegowana z firmy Fizjo Coach.
§8
Firma Fizjo Coach gwarantuje ochronę danych osobowych uzyskanych od Klienta
przestrzegając Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z
dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z
przetwarzaniem danych osobowych.
§9
Firma Fizjo Coach stale monitoruje jakość świadczonych usług przy pomocy
autorskiej ankiety oraz autorskich narzędzi służących ewaluacji usług
szkoleniowych.
§10
Przez firmę Fizjo Coach został opracowany model reagowania na nieprzewidziane
sytuacje, który stosowany jest przez upoważnioną osobę. Model ten dostępny jest
w Regulaminie firmy Fizjo Coach.
§11
Firma Fizjo Coach oraz osoby reprezentujące firmę Fizjo Coach podczas szkoleń przestrzegają
praw autorskich i posługują się tylko takimi materiałami, do których posiadają prawo.
§12
Firma Fizjo Coach respektuje zasady uczciwej konkurencji w pełnym zakresie
świadczonych działań, a w szczególności w zakresie reklamy i promocji, informacji
o świadczonych usługach
oraz ich kosztach.