C jak ciało

, Szkolenie z zakresu masażu Bańkami Chińskimi

W niedalekiej przyszłości ludzi będzie można zaszeregować do grupy zdrowych – tych, którzy ćwiczą swoje ciało i do grupy chorych – osoby nie podejmujące aktywności fizycznej.

Nie ma zdrowia bez dbałości o ciało! Regularne ćwiczenia są kluczem do odwrócenia procesów starzenia się ciała, jego narządów, poszczególnych układów, a także skóry. Skóra osób, które systematycznie ćwiczą odmładza się. Okazuje się, że osoby po 40 roku życia, które regularnie uprawiają różne dyscypliny sportowe mają skórę zbliżoną wyglądem do skóry 20-latków. Korzystny wpływ regularnej aktywności fizycznej na zdrowie został potwierdzony w wielu badaniach. Zakłada się jednak, że pozytywne efekty można uzyskać ćwicząc regularnie minimum 150 minut tygodniowo, czyli 30 minut przez pięć dni w tygodniu.

Osoby, które codziennie ćwiczą 15 minut mają szansę żyć dłużej średnio o 3 lata od osób zupełnie nieaktywnych – wynika z pracy naukowców z Tajwanu, opublikowanej w tygodniku „Lancet”. Rzeźbienie ciała to proces, a zapał nie powinien kończyć się na jednym razie, czy sezonie, obrany cel wymaga dużej motywacji i zaangażowania. Zdrowy styl życia i chęć dbania o swoją sylwetkę nie może być tylko chwilową modą, a chcąc cieszyć się efektami podejmowanych ćwiczeń, należy zadbać, aby proces odmładzania i trenowania ciała był długotrwały.

Prawie każdy człowiek marzy o idealnej sylwetce, a ładne ciało to odpowiednia dieta oraz rozwijanie tkanki mięśniowej. Najistotniejsze są prawidłowe nawyki i konsekwencja, zarówno w odżywianiu jak i w podejmowaniu aktywności fizycznej. Można całe życie próbować i zaczynać ćwiczyć ,,od jutra”, pozostawać w głębokim przekonaniu o wartościach aktywności fizycznej i bezwzględnej potrzebie ćwiczenia ciała i na tym etapie pojmowania zdrowia pozostać!

Chcąc odnieść sukces w modelowaniu swojego ciała zacznij od konstruktywnego odżywiania wspartego suplementacją, a kiedy poczujesz, że rozpierającą cię energię musisz wydatkować – zacznij ćwiczyć i nie poprzestawaj na ,,jednorazowych zrywach”, po których najczęściej pojawią się przeciążenia układu narządu ruchu i urazy! Dla ,,sportowej” sylwetki, wzrostu poziomu siły mięśniowej i ochrony włókien powinno stosować się następujące suplementy:

  • BCAA STAR
  • CREATINE CAPS STAR
  • GOLD STAR
  • HMB STAR
  • INOSINE STAR
  • TAURINE 600 STAR
  • MULTI STAR
  • MUMIO STAR
  • GLUTAMINE STAR
  • L-ARGININE STAR
  • VITAMIN E STAR
  • BIOTIN STAR
  • ACAI COMPLEX STAR
  • REGEMAX STAR
  • STAR MEN
  • HERBAL STAR.

Prof. nadzw. dr hab. Dariusz Mucha
Konsultant naukowy STARLIFE

Najbliższe szkolenia

O FizjoCoach

Fizjo Coach to międzynarodowy projekt poświęcony organizacji szkoleń i warsztatów w zakresie fizjoterapii, masażu, odnowy biologicznej, sportu, tapingu, terapii manualnej, postawy ciała, diagnostyki oraz dietetyki.

Dane firmy

Wszelkie prawa zastrzeżone © 2019